onsdag 13 januari 2010

Trötthet


Ut med Shi San och in med Mivitotal & Arctic Root!!!
Jag har ju varit trött och inte haft någon energi ett väldigt bra tag. Sen sa mamma att jag skulle testa Shi San som man skulle dricka. Det smakade hur äckligt som helst!! Kunde bara inte fortsättaatt ta den.
Så jag gick in till Life och pratade lite med dom om varför jag var trött och så. Då rekomenderade hon mig Mivitotal för att snabbare kunna återhämta kroppen från körtelfebern. Eftersom kroppen blir väldigt nedsatt efter en sån sjukdom. Sen rekomenderade hon mig rosenrot som är bra att lugna stresshormonet i kroppen vilket gör att man får mer energi. Jag har tagit dessa i en vecka nu och jag känner mig redan piggare. Har mycket mer energi och träningen går mycket bättre! Och nu när det går bättre på träningen så känner man ju sig mycket gladare:)

Inga kommentarer: