söndag 8 maj 2011

Promenad

Igår var det vårmarknad och jätte härligt väder!!!
Tilde och Fanny gick med mig och Johan på marknaden. Dom ville bara kolla i alla godisstånd!!
Blev inte mycket handlat...bara barnen som köpte godis!!
Efter marknaden gick vi hem till min syster och fikade.
Det var väldigt trevligt..."chokladrulltårta" blev det :P

Sen skulle jag och Jennie gå mörkeborundan, den är typ en mil.
Melwin frågade om han fick följa med och det fick han ju såklart!! Det blir ju lite extra jobbigt att
gå men en barnvagn. Det var vääääldigt jobbigt i värmen! Vagnen bara ville svänga åt sidan ner mot diket så jag fick spänna armarna hela tiden för att styra upp den!
Melwin somnade ganska fort...det var nog inte så kul att lyssna på tjejsnack!!
Sen vaknade han till i slutet och då sprang det fram en hund till oss.
Jag och Jennie blev jätte rädda men sen hörde vi att Melwin började skratta i vagnen och sa att han ville klappa hunden. Så då lugnade jag och Jennie ner oss!! Vi kan ju inte vara rädda för en hund om inte ens en treåring är det.


En mycket trevlig promenad blev det i alla fall men gud va trött jag var efteråt!!
Bra träning blev det ju i alla fall :)

1 kommentar:

Madame Edith sa...

En chokladrulltårta med ett MYCKET hemligt recept ;)

Jättefin bild!!