söndag 12 juni 2011

Mitt och Fannys kalas

Mitt fina rosa kakfat som jag fick av Johan. Fick också en rosa skål i samma färg av Johans familj :)
Fick ett fint tårtfat i porslin av Jennie som säkert kommer dyka upp på många bakbilder :)

 Min och Fannys tårta som vi hade gjort tillsammans. Receptet finns här:

Fanny hade önskat sig träningskläder och hantlar så hon kan vara lika fin som mig och Jennie när hon tränar med oss :) Så självklart köpte jag lite träningskläder och hantlar till henne. Hon är sin moster upp i dagen :)
Så nu ska Fanny få vara med mig och gympa lite i veckan!

Jag fick två fräcka solstolar av Madde och av mamma och pappa fick jag en stor kruka till vårat träd, massa bakgrejer (mjöl, socker, sirap m.m), sånt går ju alltid åt här hemma :) Sen fick jag ett presentkort på a6 också!

Inga kommentarer: