måndag 14 juni 2010

Falkenberg!


Förra fredagen så var det kanon väder så jag och Rebecka åkte till Falkenberg. Vi var på bästa humöret på jobbet och bara längtade tills klockan skulle bli ett så vi kunde åka:) Tillslut blev klockan ett och vi rusade ut till bilen, vevade ner rutorna och satte på en sommarskiva. Lyssnade mycket på låten I love Samba. Vi blev så himla glada av den låten :)
Sen när vi kom ner var vi hungriga så vi gick och köpte varsin panpizza som vi satt ute och åt. Sen låg vi och solade :)
Sen åkt vi in till stan. Köpte present till Fanny och så handlade vi lite mat till kvällen och sen hittade vi jätte fint nagellack också :) Sen hittade jag lökringar!!!!

Sååå gott.

Efter vi hade ätit kvällsmat så målade vi naglarna och så skulle jag ta ett kort på Rebecka.

Vet inte vad som hände med min kamera. För alla naglarna var rosa i verkligheten. Mycket konstigt!!

På lördags morgonen så vaknade jag och Rebecka innan mamma och pappa. Så vi gick och köpte frallor till frukost. Sen rensade vi jordgubbar som vi hade köpt dagen innan. Blev en väldigt god frukost :)
Sen tog vi på oss bikini och la oss ute. Vi löste korsord under tiden som vi solade. Rebecka löste vuxen korsord. Jag höll mig till barn korsorden jag :) 

Inga kommentarer: