måndag 14 juni 2010

Utgång med jobbet!

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg...men här kommer lite kort från när vi var ute med Inger!

Inger

Jag och Karin snapsar Mintu

Inna, Gappe och Janne

Jag och Linda

Jag och Marianne

Puss bilden som kom upp på måndagsmötet förra veckan...hahaha
Tre glada tjejer

Karin, Stickan, Marianne och jag lite bakom

Vi åt på 8 glas. Var inte så social i början för jag var utanför och träffade Johan :)

Marianee och Stickan

Jag ser lite mysko ut. Men jag satt bredvid Ingvar och Siv. När vi skulle beställa efterätt så funderade Ingvar på vad han kunde beställa eftersom han har diabeters. Då såg han att dom hade TOPPING!! Men det kan man ju inte beställa bara för sig. Det var liksom kakao, cocos och rostad mandel...jag skrattade så jag fick ont i magen...det var sååå himla roligt :)

På väg hem


Inga kommentarer: