tisdag 15 juni 2010

Min födelsedag

När jag vaknade så fick jag ett sms av Johan där det stod grattis!!!
Sen började dagen med att jag fick cykla till jobbet i regn :(
Sen glömde pappa bort att det var min födelsedag...han kom på det efter en timme :(
Sen på måndags mötet så brukar chefen visa upp veckans värsting och det var ju så klart bilderna från när vi var ute med jobbet...guuud va pinsamt när bilden på mig och Marianne kom. Men det bjuder jag på!!! Alla fick ju sig ett gott skratt i alla fall :)
Var på lite dåligt humör men sen åkte vi till regementet och åt och där fanns ju en massa snygga militärer som jag kunde kolla på i alla fall :)
Sen kom Rebecka till jobbet och hon hade en present med sig..en jätte fin rosa ljusgrej som såg ut som ett hjärta som man har på bordet :) Sen fick jag cykla hem i spö regn men när jag kom fram till min dörr så möttes jag av lite blommor :)

Mamma hade planterat fint i min kruka :)

Sen hade Andreas varit så gullig och plockat syrener till mig. Han visste ju att syrener var min älsklings blomma..Tack Andreas!!!!

Sen satte jag mig vid datorn och då ringde telefonen. Var Daniel som ringde och sjöng för mig :)
Blev ju inget firande eftersom jag och Fanny hade bestämt att vi skulle fira både henne och mig på fredagen istället :)

Inga kommentarer: