torsdag 7 april 2011

Söndag

På söndag ska jag, Johan och Tilde åka till Ullared och Falkenberg.
Ska kolla på lite möbler i Falkenberg och då åker man ju gärna förbi Ullared också på vägen. Hoppas verkligen att det finns en massa fina möbler i Falkenberg.
Mina föräldrar har sin husvagn uppställd där på sommaren så hittar vi nåt så kan ju dom ta med det hem eftersom dom åker ner med släpkärran med husvagnsgrejer så är den ju tom på hemvägen.
Blir nog en väldigt trevlig dag även om vi inte hittar några möbler.
Det är väldigt roligt att bara kolla runt. Tilde frågade om inte hon fick följa med oss och det är ju självklart att hon fick det.
Kan bara inte förstå att man som liten tycker att det är roligt att gå i Ullared. Jag gillade inte alls det när jag var liten. Men eftersom Tilde är så snäll så blir det ju inga problem att ha henne med sig. Bara trevligt :)

Jag och Tilde hade en veckas semester tillsammans för något år sen. Alla mina vänner och mamma jobbade och min systers familj skulle till husvagnen. Så det var ingen som jag kunde hitta på nåt med den semester veckan.
Men då säger Tilde att hon vill vara hemma hos mig istället för att hänga med sin familj till husvagnen.
Det uppskattade jag väldigt mycket. Vi hade en jätte rolig vecka tillsammans bara hon och jag :)
Vi var på Boråsdjurpark

 High Chaparral

Sen köpte vi mitt wii som vi spelade på typ resten av veckan!

1 kommentar:

Madame Edith sa...

Men shit vad lik Melwin hon var på bilden med cowboyhatten!!!