måndag 11 april 2011

Underbart väder

Idag och i helgen har det verkligen varit underbart väder. Man har kunnat gå utan jacka för det har varit så varmt och skönt. Idag på morgonen fick jag inviga min nya vårjacka :) Nu känns det verkligen som att våren äntligen är här :)

Igår var vi ju i Ullared och i Falkenberg. I Ullared blev det lite mer köpt än vad man hade tänkt. Men det blev faktiskt inte så dyrt som det brukar bli! I Falkenberg skulle vi ju kolla på en soffa men jag hittade ett köksbord istället. Det är ungefär lika stort som det jag har nu. På bilden så är bordet förlängt.
Smidigt att kunna förlänga bordet när man får besök. Så hela min familj kan komma och hälsa på samtidigt!!

Så det blir ju mycket mindre när man inte har förlängt det. Har ganska stort kök så det blir nog inga problem.
Vi blir ju 10 personer när vi träffas hela familjen så då behövs ju ett stort bord.
Kan sitta 10 personer vid det bordet jag har nu så jag vill ju inte ha nåt mindre.
Känns kul att byta ut lite möbler nu när Johan har flyttat in så det känns som vårat!!!

Inga kommentarer: