torsdag 17 juni 2010

Fredag!!!!

I fredags vaknade jag av att jag tappade mobilen i golvet!!! Hade stängt av alarmet på mobilen och sen somnat om med mobilen i handen. Jag brukar cykla 20 över 6 och när jag vaknade var klockan kvart över. Så jag fick ju ringa till pappa och be han komma och hämta mig. Hann bara sätta in linserna och ta på mig kläder typ. Hann inte ens sminka mig!!! Sen när jag kom till jobbet så glömde jag stämpla in mig!! Kom på det 40 min över att ajg hade börjat jobba. Så jag fick ju gå in till Tomas och säga att jag hade glömt att stämpla in mig..sååå pinsamt!!! Sen behövde en tjej på jobbet hjälp med att lyfta ner en pall. Jag har ju truck kort nu så jag körde bort och hämtade en pall. Men då stannade våran platschef mig och sa att han skulle ta ett kort!!! Han är ju bara för rolig :) Han la upp den på facebook samma dag och nu har jag den som profilbild. Då var det en kille som heter Brissman som hade lite funderingar på varför jag gapade!

Johan Brissman: Angående din profilbild där.. tror att Lena Philipsson dök upp precis bakom hörnet, hon tittar på dig och samtidigt ser du att att bakom henne håller en 4 meter hög trave med lastpallar på att välta över Lena.. du försöker skrika "akta dig" men blir så tagen av situationens allvar och att hon överhuvudtaget dök upp, at...t du inte hinner mer än öppna munnen innan artisten blev ett med betonggolvet. (men det är bara min egna tolkning) hehe.
Gapskrattade när jag läste detta...snacka om bra fantasi!!!

Inga kommentarer: