söndag 17 juli 2011

Här tog vi cachen Broarna i Skillingaryd 3. Den var lite klurig men vi fick upp den till slut!

 Här tog vi en liten fikapaus på en kulle i Vaggeryd.

Johan är stark han!! :)

Här var det väldigt mycket näckrosor i vattnet! Här hittade vi cachen Gångbron Kvarnen.

 Den här platsen har jag åkt förbi många gånger. Här hittade vi cachen Magnisa stuga.

En vacker äng i Gärahov. Här ute har jag heller inte varit innan. Här tog vi cachen Gärahov 2 Allén. 6 cacher tog vi i alla fall den dagen :)

Jag och Johan var på bio och nu på semestern har jag och Jennie lovat varandra att vi ska gå minst 15 000 steg varje dag. Klarar man inte det så får man inte äta godis, chips eller kakor på en vecka! Så det var bara att traska runt lite i Jönköping efter bion så jag kom upp i mina 15 000. Så vi tog 3 cacher i Jönköping. Detta var den minsta cachen som vi har hittat!!! Den fanns ute på piren.

Här tog vi cachen Vaggeryds Friluftsgård. Väldigt bra gömma!!

Inga kommentarer: