söndag 17 april 2011

Första cykelturen med racern för i år.


Visste inte riktigt om jag skulle börja cykla i år eftersom jag fick så ont i knät förra året.
Men Fredrik hade ingen att träna med så jag hängde med han ut på en runda idag. Det var en jätte lätt runda som vi skulle cykla så Fredrik men han glömde att säga att det var världens brantaste backe i rundan.
Det var som ett stup som vi skulle cykla upp för. Det gick verkligen i slowmotion upp för backen.
Men jag tog mig upp i alla fall. Sen var jag helt död i benen och orkade inte cykla så fort som Fredrik ville.
Sen kom det ett gupp mitt i en nerförsbacke också. Så jag bara flög. Trodde att hjärtat höll på att stanna!!!
Hade ont i rumpan, händerna, ryggen och benen. Första rundan är alltid värst. Man är så ovan.
Hoppas att det går bättre nästa gång. Ska försöka få med mig Johan på en runda!!!!

Inga kommentarer: