söndag 3 april 2011

Helgen

I fredags var det ingen rolig dag. Höll på att få en massa husqvarna lådor över mig och det var väldigt stressigt på jobbet eftersom jag skulle sluta tidigare.
Sen var det begravning och det är ju aldrig roligt!! Men man fick ju träffa sin släkt och det är inte så ofta det händer. "Åh vad stor du har blivit" säger alla typ :P
Sen ville Daniel att jag skulle följa med ut och bugga i Jönköping. Så jag och Jennie hängde med.
Var väldigt länga sen nu så man kände sig lite ringrostig. Kvällen blev väl inte som vi hade hoppats så vi gick vidare till pips sen och träffade Johan!!

Det var ju 1a april i fredags. Fick ett sms av Johan där det stod att han var tvungen att skjuta på sin semester. Att han skulle börja sin semester v32. Så vi skulle inte få en enda vecka tillsammans. Blev sååå besviken och pratade med mamma och pappa. Jag och och pappa började till och med diskutera om man kanske kunde skjuta på min semester en vecka så vi åtminstone fick en veka ihop.
Sen ringde jag upp Johan och då var det bara ett april skämt!! Såå himla taskigt! Men var ju väldigt glad att dom inte hade ändrat på hans semester. Så nu har vi fortfarande tre veckor tillsammans :)

Igår när jag vaknade upp kände jag mig as seg och hade typ ont i huvudet. Men jag hade inte druckit en droppe alkohol i fredags. Men jag kände mig typ bakis. Det roliga var att när jag träffade Jennie på gymmet så kände hon precis likadant. Så det gick inte så bra att träna. Vi hade liksom ingen energi.
Sen på kvällen gick vi på "Hur många lingon finns det i världen". Jag, Jennie och våra mammor. Först åt vi god mat på Jensens och sen var det dags för bion.
Det var väldigt bra. En sån där varm film med både skratt och tårar. Den är verkligen sevärd!!!

Inga kommentarer: