torsdag 31 mars 2011

Testade mina nya easytone skor idag

Skorna kändes väldigt annorlunda jämfört med vanliga skor.
Man kände verkligen att benen att dom fick jobba mer. Mest kändes det i vaderna och det var
konstigt eftersom det skulle kännas i lår och rumpa. Kände mig lite stel i benen framåt dagen.
Eftersom skorna har små runda balansplattor på undersidan så blir det att man spänner benen omedvetet för att få så bra balans som möjligt.
Dom var sköna att gå i i alla fall och dom säger att man har bättre hållning när man går i dom.
Så detta kommer bli mina nya promenad skor till och från jobbet.



Idag kom Wilma hem till mig direkt efter jobbet och vi har spelat the sims 3.
Vi hade jätte kul...vi byggde värsta lyx huset haha

Imon jobbar jag bara till 11 eftersom jag ska på begravning vid ett.
Inte kul med begravningar!!!
Sen får jag inte träffa Johan på hela dagen heller eftersom han inte kommer förens på lördag :(

1 kommentar:

Madame Edith sa...

W pratade om övernattning?
Hör av dig imorgon så att jag får veta vad ni bestämt.

Kram!