tisdag 1 mars 2011

Fint besök

Idag var det intervallträning som stod på schemat. Så jag körde 20 min intervall på min crosstrainer.
Det var jobbigt som vanligt!!! Sen kom mina fyra syskonbarn på besök!!! Alltid lika trevligt :)
Gissa vad vi gjorde!! Vi spelade Wii förstås!
Hade precis sprungit klart när dom kom så jag gjorde lite äggröra till mig själv när dom var här.
Det såg väldigt gott ut tyckte Tilde och Fanny så dom smakade lite. Så det slutade med att jag fick göra en varsin portion till dom också! Fanny tyckte att jag skulle skriva ner receptet.
Men jag visade henne hur man skulle göra så imon skulle hon göra det hemma sa hon för det var sååå gott!! haha. Har lovat att vi ska göra äggröra till frukost nästa gång dom sover över :)

 Gott med äggrör :)

Melwin var helt inne i spelet!

Wilma och Tilde

Inga kommentarer: