lördag 26 mars 2011

Skulle behöva en fläkt....

Idag är det lördag och då är det ju cardioträning som gäller. Så idag körde jag 40 min på crosstrainern och det var väldigt varmt eftersom att solen skiner in genom fönsterna. Riktigt kanon väder är det ute!!
Men lite väl varmt blev det. Skulle finnas en inbyggd fläkt på crosstrainern som det finns på dom på gymmet.
Snart blir det nog tillräckligt varmt så man kan springa ute istället. Men på ett sätt är det väldigt skönt att springa inne eftersom man kan kolla på tv samtidigt!! Har ju börjat kolla på O.C när jag springer :)
På nästa cardiopass som är på tisdag så ska vi köra 200 meters sprintintervaller.
Så hoppas att vädret blir bra eftersom vi ska springa ute!

I eftermiddag ska jag och mamma försöka göra en biltårta till Melwin som fyller 3 år imon.
Har gjort ahlgrens bilar fluff nu på morgonen som vi ska använda.

Jag och Jennie var ju på intersport i torsdags och där hittade vi både löparbyxor och easytone skor.
Dom kändes jätte sköna när vi gick runt lite i affären. Så dom ska jag ha som promenad skor när jag går fram och tillbaka till jobbet!

Inga kommentarer: