lördag 12 mars 2011

Stieg Larsson

Har börjat lyssna på Millennium trilogin. Är inne på den tredje och sista boken nu. Dom är väldigt bra!
Tyckte att den andra boken var lite seg i början och var inte så spännande. Så den filmen är nog inte så läskig att se tänkte jag. Men efter ett tag i boken så blev det bara mer och mer spännande och i slutet var den as läskig!!
Vet faktiskt inte om jag vågar se filmen ens. Är så himla töntig när det gäller filmer. Vågar inte se på läskiga filmer för jag blir såååå himla rädd. Men böcker kan vara hur läskiga som helst. Ju mer läskiga desto bättre!
Men i boken så är det ingen läskig musik och det är oftast den som skrämmer mig i filmerna!!
Hatar när man hoppar till för det dyker upp någon helt oväntat!

Igår skulle jag och Johan kolla på "Män som hatar kvinnor" för han hade inte sett den innan.
Jag såg den filmen för länge sen med Jennie och vi var hur rädda som helst. Vi satt och gömde oss bakom varsin kudde i Jennies soffa. Sen var jag tvungen att prata i mobilen när jag skulle gå ut i bilen och hela vägen hem.
Var inte lika läskigt att ligga i Johans trygga famn!!
Men jag längtar verkligen inte till att vi ska se på den andra filmen för den verkar as läskig!!!

Snart dags att ta hand om bulldegen. Den har snart jäst klart.
Johan fick bestämma fikat idag och då väljer han ju såklart bullar som är såå smidigt att bara slänga ihop. Haha.
Men gott blir det ju sen när dom äntligen är klara!!!

Inga kommentarer: