onsdag 2 februari 2011

Massage och röd solhatt

Idag fick vi massage på jobbet. Det är helt underbart!! Vi får det varje månad av företaget eftersom vi sitter still så mycket. Massage är en av dom bästa grejerna jag vet! En halvtimme går så otroligt fort. Skulle kunna ligga där hela dagen och få massage. År så himla skönt men ändå gör det ju ont förstås. Men man känner ju att det gör bra! Tur att jag har sån snäll pojkvän som brukar massera mig en gång i veckan typ. Han är riktigt duktig måste jag säga!!!

På måndag börjar mitt och Jennies nya träningsschema och det är rätt fullspäckat om man säger så!! Så det fattas ju bara att man skulle gå och bli förkyld eller nåt nu. Fick en almanacka från Life när jag handlade där och då stod det på Januaris sida "Har du inte tid att vara förkyld?". Då skulle man tydligen dricka nåt som innehåller röd solhatt som är en blomma. Användningen av röd solhatt för förebyggande eller behandling av infektioner , förkylning eller influensa. Men frågan är om det funkar!! Någon som har testat??

Inga kommentarer: