tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Idag var det dags för ett cardio pass :)
Vaknade upp och hade lite ont i halsen..men det blev bättre under dagen eftersom jag åt bafucin.
På eftermiddagen kände jag inget i halsen men jag ville ändå ta det lite lugnare så jag inte blir sjuk nu när vi tränar som mest!! Så det fick bli 30 min på crosstrainern :)
Har precis börjat kolla på säsong 1 av solsidan på morgonen när jag springer.
Kan inte fatta hur jag kunde missa hela första säsongen av en sån här bra serie!!


När jag skulle springa på eftermiddagen ville jag kolla på nån serie som håller på lite längre. 
Då kom jag ihåg att jag hade the O.C på DVD box. Så då kollade jag på det allra första avsnittet av O.C.
Sen när jag har sett färdigt första säsongen av solsidan på morgonen funderar jag på att utöka min springning på morgonen från 20 min till 30 min. För då kan jag ju börja kolla på O.C på morgonen :)
Ett avsnitt håller på i 40 min. Blir ju alldeles lagom att springa i 30 min och sen äta frukost i 10 min!!


Nu ska jag göra min älskling sällskap i soffan. Nu kommer han och hälsar på mig på tisdagar och torsdagar istället eftersom jag och Jennie har ändrat vårat träningsschema. Så nu får jag träffa honom en dag extra mitt i veckan!!! :D

Inga kommentarer: