torsdag 3 februari 2011

Fina ord och nytt träningsschema!!

Jag och min jobbarkompis Lotta pratade lite om träning idag på jobbet. Jag tycker att det är så himla kul att prata om träning för jag är så himla intresserad av sånt. Nu när jag kom hem från träningen så såg jag att Lotta hade skrivit ett inlägg på facebook:  

Pratade träning idag på jobbet och visst saknar jag den och långt där inne finns det en stark vilja och man kan vara envis till max när så behövs. Tack Veronica Sandahl för att du är en sån insperationskälla och att du tror på att jag kan fixa min kropp. Jennie kan vara lycklig som har dej som vän och träningskompis. Önskade att jag hade en sån motiverande och driftig träningskompis. Kramis ;)

Såå himla gulligt. Man blir verkligen glad när någon skriver skriver nåt sånt!!!
Jag är väldigt bra på att pusha på folk när det gäller träning. Det är så himla kul att utmana sig själv och sin träningskompis (Jennie) och att man verkligen lyckas! Finns inget roligare. Det är skit skoj att se hur duktig Jennie är och hur mycket hon har gått ner! På måndag börjar vi ju vårat nya 12 veckors program som jag hitatde i en tidning. Ska bli så himla roligt.

Jag håller verkligen tummarna för Lotta och jag vet att hon är så stark så hon fixar detta.
Jag tror verkligen på henne!! Så behöver du nån som pushar dig Lotta så finns jag här!!


NYTT TRÄNINGS SCHEMA!!!!!
På måndag börjar vi ett helt nytt träningsschema och det ser ut så här!!!


Måndag: Styrketräning
Tisdag: Cardiopass 
Onsdag: Styrketräning
Torsdag: Vilodag
Fredag: Styrketräning
Lördag: Cardiopass
Söndag: Yoga


Lääääängtar tills vi drar igång!!!!


Kommer bli väldigt tufft men det fixar vi!!!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade aldrig kunnat förändra min kropp så mkt, om jag inte hade haft dig :) Du är bäst på att pusha på än.. Tur jag har dig !

Anonym sa...

Jag tycker ju oxå om träning innerst inne men har ju haft för mycket omkring mej för länge men det börjar bli dax att ta tag i alla volanger en gång för alla. =). Hihihi!!
Kul att prata träning med dig för du kan så mycket och du och Jennie är så duktiga Wohoooo!!
Ni kommer fixa det nya 12 veckors prog med glans LYCKA TILL !!
Ja jag kan nog behöva en och annan pusch i rätt riktning och tar gärna din hjälp nån gång då och då när motiga dagar dyker upp. Tack !!
M V H
Lotta