lördag 5 februari 2011

Lördag

Idag när jag höll på att träna lite cardio så kom barnen hit. Melwin var med och tränade lite med mig. Sen när jag var färdig så skulle dom spela mitt nya mario spel. 

Fanny och Johan tittar på när Melwin och Wilma spelar.

Igår var vi på bio. Vi såg Trassel och vi tyckte att den var jätte bra. Var väldigt svårt att hitta en parkeringsplats i Jönköping. Vi åkte runt jätte länge. Sen sa Johan att jag kunde stå på ett ställa vid stationen för där hade han tydligen stått tusen gånger utan att få böter. Men när vi kom tillbaka så hade jag ju givetvis fått böter på 400 spänn!!! Jag är glad att jag bor i ett samhälle där man kan parkera gratis överallt. Så himla bra!!!! Nu ska jag städa lite så det blir lite ordning här hemma!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Men veronica då! Har du inte lärt dig ngt ifrån vårat parkerings miss förra gången.. hihi.. Usch surt och få böter!!!