måndag 21 februari 2011

Måndag

Idag fick jag åka själv och styrketräna eftersom Jennie skulle jobba lite extra ikväll!
Vilken himla tur att jag hade bil denna veckan så jag kunde ta mig dit ensam. Det är ju inte alls lika roligt att träna ensam men det gick bra ändå. Var väldigt jobbigt idag eftersom man skulle köra fler repetitioner och fler set.
Så musklerna fick verkligen träna uthållighet idag!!!

Körde bland annat denna övningen idag. Den hade vi ju kört en gång innan så kortet är från en annan gång. Kunde ju inte ta några bilder idag eftersom jag tränade själv.

Igår hade jag och Johan varit tillsammans i 8 månader <3 Dom underbaraste månaderna i mitt liv.
Johan är den finaste och underbaraste människan på denna jord!! Kunde verkligen inte hittat nån bättre!
Känns som att jag lever i en dröm. Kan nästan inte fatta att han är min. Bara min!! Älskar honom som jag aldrig älskat någon förr!!!!

I fredags så lyssnade jag klart på Anna Janssons sista bok "Drömmen förde dig vilse". Har nu lyssnat igenom alla hennes böcker. Har varit väldigt spännande att följa Maria Wern så länge!
Hennes sista bok var absolut en av dom bästa böcker som jag har lyssnat på. Brukar hända att man börja tänka på annat ibland när man lyssnar på jobbet men den här boken höll mig fast hela tiden!!
Nästan hela fredagen satt jag och hade gåshud eftersom det var så himla spännande och när den var slut så var jag helt tårögd. Slutade kanske inte som jag hade velat men boken var riktigt bra!!


1 kommentar:

Johan Karlsson sa...

Älskar dig med veronica! Mer än något annat. Du är det bästa som hänt mig.