torsdag 24 februari 2011

Vilodag

Idag har vi vilodag från allt tränande. Skulle egentligen spela the sims med Wilma idag men dom var lite sjuka där hemma. Hon har ju fått mamma och pappas gamla dator och på den funkar ju lite äldre spel :)
Var hur länge sen som helst jag spelade the sims. Var så roligt att bygga huset och inreda alla rum.
Skulle visat henne lite hur det funkar och hur man fuskar så man får mer pengar.
För lite måste man ju faktiskt fuska!!!
Eftersom jag inte gick dit så gick jag hem istället och i min brevlåda så väntade ett nytt wii spel.
Beställde det i tisdags så det gick fort...det är ett barnsligt bilspel kan man säga. Men jag är ju rätt barnslig också. Hoppas att barnen kan komma hit och spela det med mig snart!!
Ska testa det lite själv nu innan Johan kommer.

1 kommentar:

Madame Edith sa...

De hoppas också på att kunna komma och testa ditt nya spel snart :)