lördag 26 februari 2011

Bilder från gårdagens träning

Vecka 3 Träningspass C

 Roterande knäböjspress

 Rodd med brett grepp

 Hantelpress

 Lateralt utfall med hantlar

Omvända crunches på bänk

Vadpress med pilatesboll

Var så himla trött efter gårdagens träning så jag orkade aldrig lägga ut bilderna igår. 
Körde cardio träning idag på morgonen och det kändes att man hade träningsvärk i varenda muskel!! Känns som att jag har träningsvärk för jämnan!! Så fort träningsvärken börjar släppa lite så dyker det upp i en annan muskel.
Värst just nu är triceps, rumpa och lår. Mest RUMPA!!!! 
Nu har vi tränat 3 hela veckor på det nya passet och det känns verkligen skillnad!!!
Det känns väldigt mycket i musklerna, dom börjar faktiskt bli en aning större. Vi ger ju verkligen allt vi hade på våra pass och jobbigare och jobbigare blir det!! 
Nåt som man känner av sen vi började passet är att man är hungrig typ hela tiden!!!! Äter frukost hemma vid 6 tiden och sen vid 9 på jobbet och jag är vrål hungrig redan vi 8!! 
Det blir väl så eftersom jag springer 20 min och sen går i 20 min på morgonen men innan var jag inte så vrålhungrig så tidigt!! Sen hann jag aldrig bli hungrig innan det var dags för lunch på jobbet men nu är jag vrålhungrig vi halv 12 redan. 
Fredagarna är värst eftersom vi inte har någon lunch och sen att vi jobbar till ett. Det är en plåga att vara så himla hungrig. 
Förra fredagen var jag så hungrig så jag mådde illa, hade ont i magen och var lite skakig. Men denna fredagen åt jag betydligt mer på rasterna så jag var inte alls lika hungrig. Sååå skönt!! Har börjat äta mer frukost hemma innan jobbet för det är inte roligt att behöva vara så hungrig!!!
Musklerna kräver verkligen mycket energi när man tränar som vi gör!! Men kul är det!!!!! :D

Inga kommentarer: