torsdag 10 februari 2011

Vilodag

Idag var det vilodag!! När vi tränar så tar jag bilder på Jennie och hon tar på mig. Så vill ni ser när jag kämpar och sliter på träningen så kan ni kika in till Jennies blogg här.
Lånade denna bilden av henne. Börjar ju synas lite muskler i alla fall :)
Idag var jag i stan med Jennie. Hon köpte en kavaj och jag köpte en alla hjärtans dag present till Johan!!
Sen svängde vi förbi Johans jobb på vägen dit och överraskade han lite. Så nu har vi fått se hur det ser ut där :)

Imon kommer det nog bli en stressig dag på jobbet. Skulle börja med min trottlar vid 2 men glömde helt bort det. Så lite över 3 kom jag på det. Så då tappade jag ju en timme. Kommer bli tufft att jobba ifatt mig!! 
Sen ska vi eventuellt åka lite pulka och grilla imon :)

Inga kommentarer: