onsdag 30 mars 2011

Träning

Har inte skrivit så mycket om träningen på gymmet på sista tiden men vi kämpar på som bara den!!!
Har börjat springa en halvtimme på crosstrainern nu på morgonen istället för 20 min som jag sprang innan.
Har ju börjat springa till O.C och det håller ju på i 40 min. Så det blir perfekt att springa i 30 min och sen äta frukost i 10 min. En härlig start på dagen. Sen går jag ju i 20 min till jobbet också. Tänkte att jag skulle testa på mina nya easytone skor nu i veckan och se hur det känns att gå med dom.
Morgonträning är ju den bästa träningen. Perfekt att få igång kroppen och sen ökar ju fettförbränningen under dagen också :) Men dom 10 min som jag har ökat med nu känns väldigt lååånga än så länge.
Tar lite tid att vänja sig vid att springa i 30 min på morgonen.
Trodde att det skulle kännas jätte jobbigt att gå upp 10 min tidigare på morgonen plus att vi ställde om till sommartid men det gick hur lätt som helst. Jag hoppar fortfarande upp ur sängen direkt när klockan ringer!!

Inga kommentarer: