torsdag 24 mars 2011

Baktankar

Igår så fick jag en broschyr med bageri grejer i som man kunde beställa från hans jobb. Jag och rebecka satt fastklistrade vid broschyren varje rast. Satt hela dagen och funderade på olika tårtor och kakor man skulle kunna baka. Satt i baktankar kan man säga. Jag var på så himla glatt humör. Sen när jag och Jennie hade tränat igår så hjälpte jag Jennie att baka en tårta. Hon var inte nöjd med den första hon hade gjort men hon blev super nöjd med den hon gjorde här hemma. Sen idag har jag och Rebeckat pratat bakgrejer och sen när jag kommer hem och öppnas postlådan så ligger tidningen hembakat där. Hade glömt bort att jag hade börjat prenumerera på den. Blev helt överlycklig när jag såg den. Var så sugen på att baka mera tårtor i veckan så jag var bara tvungen att fråga min syster om jag fick baka en tårta till hennes son som fyller år i helgen och det fick jag. :-D Nu ska jag och Jennie åka in till stan eftersom intersport har haft nypremiär. Hoppas jag hittar nåt kul.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: