söndag 15 maj 2011

Lite uppdatering!!

Har inte blivit så mycket uppdateringar här på bloggen.
Har motionerat väldigt mycket denna veckan eftersom vi har en stegtävling på jobbet.
Så jag har inte suttit så mycket vid datorn på kvällarna!
I torsdags fyllde Johan 25 så vi har firat han här hemma idag med hans och min familj.
Det var väldigt trevligt :)
Idag har jag sprungit totalt 3 timmar och 20 min på crosstrainern. Det är mitt personliga rekord!!
Har bakat och städat i helgen så det har inte blivit så många steg så idag körde jag järnet på maskinen!!
Vaknade 06.50 och jag kände mig hyfsat pigg så jag gick upp och sprang i 2 timmar.
Sen var det lagom att väcka Johan och sätta igång med städning och bakning.
Sen när gästerna hade gått hem så sprang jag lite till så nu har jag gjort mitt för idag :)

Har lagt upp ett nytt recept på mitt bakblogg. Super enkla att göra!!
http://veronica-bakar.blogspot.com/2011/05/sega-rutor.html

Inga kommentarer: