torsdag 19 maj 2011

Träning

Har blivit väldigt mycket motionerande denna veckan också. Har legat på ca 30 000 steg varje dag denna veckan. Har inte blivit så mycket vila om kvällarna men ändå har jag varit piggare än någonsin.
Känns som att man blir mer piggare ju mer man rör sig!!

Igår körde vi ett jobbigt styrkepass för armarna och sen efter det blev det 100 min crosstrainer.
Sen somnade jag riktigt gott!!!

Idag blev det mörkeborundan med Jennie och sen blev det en liten promenad med Tilde och Fanny.
Tänkte jag skulle springa 30 min på crosstrainern med innan jag går och lägger mig så jag kommer upp i mina 30 000 steg. Imon är det löpintervaller som gäller och då ville Tilde och Fanny hänga med mig och Jennie och springa!! Det blir nog kul!!! Sen blir det nog en lång promenad också :)

Vann en trisslott på våran stegtävling och vann hela 25 kronor!!!! :)

Nytt recept på bakbloggen!!
http://veronica-bakar.blogspot.com/2011/05/carmens-havrekaka.html

Inga kommentarer: