onsdag 4 maj 2011

Praktikant

Igår sov Wilma över hos mig och Johan för hon skulle praktisera på mitt jobb nu i två dagar.
Hon skulle gå upp samtidigt som mig sa hon fast jag går upp så tidigt.
Hon ville kolla på O.C och äta frukost när jag sprang. Så vid 04.40 väckte jag Wilma.
Hon blev jätte rädd och flög upp och lyckades sparka till mig på benet!!
Varför väcker du mig mitt i natten för?? frågade Wilma.
Då berättade jag hur mycket klockan var och att det var dags att gå upp och då gick hon upp utan problem.
Det var riktigt trevligt att ha lite sällskap på morgonen och nån att gå med till jobbet :)


Wilma tyckte att det var kul att praktisera hos oss. Hon fick sortera lite och så lyssnade hon på ljudbok!

Jag och Wilma har bakat lite i eftermiddag. Hon ska sälja kakor på marknaden på lördag!!
Ikväll blir det nog tidig sänggång för Wilma. Det är slitsamt att jobba ;)

Inga kommentarer: