söndag 21 mars 2010

Badtunna i fredags

Victor, Fia och Pär :)

Jag, Victor, Fia och Pär.

Jonatan :)

Vilken spännis..hahaha

Vet inte vad Victor håller på med...haha

Gruppfoto!!! Hade sån tur att min kamera inte gick sönder. När vi skulle gå från mig till mamma och pappa så gick vi vid en jätte vattenpöl på min parkering och där tappar jag ju givietvis min kamera...den låg under vatten ytan..tog ut den snabbt ur fodralet...så det inte skulle hina bli så blöt. Hade jag gått sist i ledet hade jag inte ens märkt att jag hade tappat kameran. Tur att dom efter mig såg det. Men den funkade ju som tur var!! :)

Dessa två grabbar fick jag dela sängen med...mysigt :) hahaha


Var en väldigt trevlig kväll!!! Jag och Jonatan hade lite problem där i slutet med en slang som hade rymt iväg så den sprutade vatten rakt upp i luften. Vi var ju inte som smartast just då..så det tog lite tid och slangen stack iväg hur många gånger som helst. Sen spände Jonatan fast järngrejen men glömde slangen och sen fick vi inte upp det...hahaha....det gick till slut i alla fall. Sen hade pappa med sig ett alkotest eftersom jag skulle till stan dagen efter. Jag hade 0.6 Pär hade 0,7 och Jonatan hade 1,9...oj oj.
Sen när vi vaknade hade jag och Pär 0,0 men Jonatan hade 0,9..hahahaha

Inga kommentarer: