onsdag 3 mars 2010

Stjärnklart

Eftersom det är klarblå himmel på dagarna så är det ju även stjärnklart på kvällen. Så himla vackert. Stannar alltid och kollar upp innan jag går in genom ytterdörren.
För några år sen så åkte jag och Rebcka flotte med motor på. Vi åkte runt en hel dag på den med Rebckas familj och en familj till. Vi åkte runt till lite öar och så. Sen när vi skulle åka hela vägen hem så hade dte blivit stjärnklart. Jag och Rebcka låg på rygg och kollade upp mot stjärnorna hela vägen hem. Vi såg typ 10 stjärnfall eller nåt. Det var så himla vackert. Nåt sånt hade man velat dela med sin pojkvän om man skulle ha nån. Det var verkligen en dag värt att minnas. Hade ju trevligt hela dagen förstås men att se så många stjärnfall var något utöver det vanliga.
En annan gång när jag var i Falkenberg så var jag ensam med 5 killar på Skrea...Din svikare Jennie!! haha.
Men i alla fall så var vi på en pub på strandpromenaden men jag och en kille gick ut för det var så varmt där inne. Då var det också stjärnklart. Vi satt och pratade där ute hela kvällen. Sen lutade vi våra huvuden mot varandras axlar så vi kunde se stjärnorna när vi pratade. Då såg vi ett stjärnfall på himmel när vi satt där och pratade. Då får man ju önska säg nåt. Önskade såklart att han skulle kyssa mig men det vågade jag ju inte tala om när han frågade mig vad jag önskade.
Då frågade jag ju han vad han önskade sig. Då kollade han mig djupt in i ögonen och sa att han önskade att jag skulle kyssa honom. Blev ett väldigt pinsamt läge. Blev ju lite generad. Sen erkände jag att jag hade önskat samam sak. Så då kysstes vi :P hahaha...det var väldigt romantiskt fast det aldrig blev nåt mer än så. Men en kväll som man aldrig glömmer!!!
Älskar att kolla upp mot stjärnorna!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var ju svartsjuk fatta du la.. hehe.. Du stal all uppmärksamhet kvällen innan.. hehehe...

Veronicas bakblogg sa...

Hahaha...jasså...erkänner du det nu?? :P

Anonym sa...

Jappp någongång så borde man.. Även fast det är lite svårt o erkänna..

Anonym sa...

25 stjärnfall var det.. JÄÄÄÄtte många..men vi låg ju där några timmar me hehe.. Det va myyysigt