lördag 6 mars 2010

Fredag

Jag och Jennie åkte direkt in till stan efter vi hade slutat jobba. Vi började med att äta på Jensens....vi ahde såna där gratis kuponger så det blev väldigt billig mat:)
Sen gick vi lite på stan och njöt av solen....vi flummade runt endel så det blev väldigt mycket skratt.
När vi kom in till Inter Sport så forsade det ner vatten från deras kylare i taket. Tur att det slutade sen så vi kunde gå in. Skulle kolla på träningshandskar eller va det heter. Vi hittade ett par as snygga ROSA :) Men dom fanns bara i XL...sååå typiskt. Men vi får åka in och köpa dom sen när det har kommit hem fler.
Sen när vi kom till bilen så hade jag fått PARKERINGSBÖTER!!!! Skir också säger jag bara....300 spänn i sjön....jajaja..inte mycket man kan göra åt. Sen åkte vi vidare till A6 och där började jag smsa lite med Victor och han frågade om vi skulle med ut. Men innan vi åkte hem så åkte vi till ICA maxi och köpte oss en fet godispåse!!!!! MUMS. Sen åkte vi hem och gjorde iordning oss för att sedan ta tåget tillbaka till Jönköping. Får väl säga som Jennie att kvällen beskrivs bäst i bilder :)



Körde samma pose nästan hela kvällen!! haha

 Vet inte vad jag höll på med riktigt....dansade tryckare med mig själv.

På tåget....var på värsta flum humöret :) Träffade ett gäng killar från skolan på tåget som vi pratade lite med.
Sjöng också för en kille som fyllde 22...var mycket trevligt :) Bytte nummer med andra killen för kvällen :)

Jaaa vad ska jag säga....vi hade inte nyktrat till på vägen in till stan i alla fall :)

Pär, jag och Jennie


Det fanns en ailien på dansgolvet...han var lite läskig!!!

Vi hade en väldigt trevlig kväll med mycket dans och skratt....Jag vann över Jennie på vår lilla "tävling" hahaha...bytte nummer med tre killar så kvällen var rät lyckad...hahaha
Man mår verkligen som man förtjänar idag...ush

Inga kommentarer: