söndag 21 mars 2010

Jag och Tilde på A6

I lördags åkte jag och Tilde in till A6...hade värsta discot i bilen när vi åkte in :) Sen när vi kom dit så gick vi lite och kollade. Sen var det pilar i märken som Tilde tyckte att vi skulle följa. Då stötte vi på Pär och hans familj...så då gick vi med Pär en stund. Sen när vi nästan var klara och Pär hade åkt så gick vi in på Ikea och där var Tilde på riktigt bus humör!!!

Tilde skojade lite med mig när vi satt och åt!!

  Efter maten får ju alla barnen pinnglass. Så höll Tilde på att ta den in och ut ur munnen när hon sög på den. Då sa jag att hon skulle sluta göra så för att det såg äckligt ut. Då var det ju ännu roligare. Det fanns en spegel bredvid vårat bord och där kollade hon hur det såg ut och det såg visst inte äckligt ut sa hon..haha

Jag och Tilde :)

Tilde ville att vi skulle ta kort HELA tiden!!!


Gå och ställ dig vid dom fina ljusgrejerna sa Tilde....snäll som jag är så gjorde jag ju det :)

Haha...Tilde var på riktigt skojigt humör..haha

Här står jag i det köket som vi tyckte var snyggast!

-Åh ta ett kort på mig när jag ligger under denna!
-Neee där får du inte lägga dig..då skäms jag.
Vad gjorde den lilla busen...joo hon la sig där..hahha

I detta köket serverades det äcklig mat!!!

Vad gör man inte för att roa barn...kryp bakom där sa Tilde åt mig...sen fick det vara slut på det roliga..haha

 
Jag och Tilde hade väldigt kul inne på Ikea....väldigt mycket skratt blev det!!!
Sen när vi skulle köra därifrån kom det en sån som hämtar vagnar och ställde sig så dumt..så jag kom knappt ut. Så han guidade mig ut från parkeringen utan att repa några bilar..pinsamt.
Sen öppnade han min dörr och sa att jag hade lite luft i ena bakdäcket...Så då åkte jag en bit och stannade för att gå ut och kolla. Ringde ju pappa och frågade vad jag skulle göra. Han sa att jag kunde köra hem ändå..men var rädda jag och Tilde var att vi inte skulle komma hem. Att däcket skulle gå sönder. 

Inga kommentarer: