söndag 21 mars 2010

Utgång i Jönköping

Vi sjöng på nån låt...singel och sökande (sugen)

Emma dansar snygg dans

Vi skulle ta kort när vi gick upp i bryggan..men när vi väl hade kommit ner på golvet började vi as garva...kunde inte sluta skratta så dte gick liksom inte komma upp i bryggan..haha
Ser ut som att vi redan har däckat

Vi dansade som bara den!!

GODIS är gott!!!!!

Här tar vi ton!!

Här klararde vi av att gå upp i bryggan...jag vet inet riktigt hur vi tänkte eftersom vi trodde att båda skulle synas...hahaha

Yeeeh :)

Man måste ha färdgodis på bussen

När vi var på väg mot stationen så trodde vi att vi hade gott om tid...men det hade vi ju inte. Jag hörde att bussen kom så vi fick ta och springa sista biten. Sen när vi kom fram till bussen så står ju Rebecka där!!!! Så himla roligt att dom också skulle ut samma kväll. Dom satte sig längst bak i bussen men jag som är åksjuk fick ju sätta mig längst fram. Sen efter ett tag så kom dom också fram och höll oss sällskap :) Alex ( Alice) var också åksjuk..haha

Rebecka med ett par heta glasögon!!!

Först gick vi till pipes med Rebecka och co. Vi var nog det högljudaste bordet där inne tror jag!! Vi drack och hade väldigt trevligt...sen gick vi vidare till Moon Club och där blev det mycket dans!! Det var verkligen en kanon kul kväll...sån himla tur att Rebecka och hennes trevliga vänner också va med!!!


2 kommentarer:

Innapingpong sa...

ROLIGA BILDER!!!!!!!!! :):)

Veronicas bakblogg sa...

Haha...jaa vi skrattade så vi hade ont i magen :P