onsdag 1 december 2010

1a December

Idag har vi äntligen kommit in i december månad :)
Glömde bort att öppna min chokladkalender idag på morgonen så jag fick öppna den när jag kom hem istället.
Hade tänkt att jag skulle handla idag och packa allt inför Stockholmsresan men jag jobbade över till 6 och nu har jag absolut ingen ork till det. Så det får väl bli mackor till lunch imon :( Får vara dubbelt så effektiv imon istället!!

Julskinka på mackan är inte fel!!!!

Har öppnat första luckan på chokladkalender och tänt ljuset där man räknar ner dagarna :)

Idag började också årets julkalender...hoppas att den är bra.
Så första avsnittet på SVT play men man får ju ge den några gånger. Det hann ju inte hända så mycket på ett avsnitt. Men den verkar ju lite bättre än dom som har varit nu dom senaste åren!

Inga kommentarer: