tisdag 7 december 2010

Lördags

 Hotellfrukost är inte fel!!

Jennie

 Julskyltning på NK

Fanns också en annorlunda jultomte inne på NKs barnavdelning. 

 NK var väldigt julpyntat på utsidan.

 Vi hittade en julmarknad i Kungsträdgården :)


 En mysig liten stuga där barnen kunde gå in och hälsa på tomten.

Tur att man kunde värma sig lite vid elden för det var riktigt kallt!!

Ser väldigt mysigt ut att åka skridskor utomhus bredvid en julmarknad :)

 Åhlens city

 Blev lite suddig bild. Men det är Centralstationen och vårat hotell till höger. Väldigt nära och bra till stationen :)

 Tidsmaskinen som gick ner i den mystiska underjorden!!!

 Praliner från NK!!!! MUMS

Köpte mig en "liten" påse så jag kunde transportera hem alla mina julklappar. För det blev en hel del julklappar. Har nästan köpt klart till allihop. Kan säga att det var rätt jobbigt att bära runt på den där stor påsen till stationen. Den låg ju så nära som tur var men vilka blickar folk gav mig när jag kom med den.
Dom kanske trodde att jag var självaste jultomten :P

Var en super trevlig helg med Jennie :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha Va rolig den bilden ser ut på mig när vi äter frukost.. Vadå matvrak liksom?? hahaha.. Var verkligen en super mysig och trevlig helg..Får vi göra om nästa år igen tycker jag :)