söndag 12 december 2010

Helgen

I fredags så hängde Rebecka med mig hem direkt efter jobbet eftersom vi skulle gå på julbord med jobbet. Vi skulle kolla på Saltkråkan innan vi skulle iväg på förfest men det hanns inte med. Tiden bara flög iväg. Men sen blev vi färdiga för att gå på förfest hos Karin.
Var jätte trevligt :) Sen var det dags för vårat julbord på järnvägshotellet. Jag tog tyvärr inte några kort när vi var på järnvägshotellet men himla trevligt hade vi. Blev mest dans för min del och guuuud va roligt vi hade det på dansgolvet. Blev verkligen en trevlig kväll!!!!

I lördags var jag jätte trött när syskonbarnen ringde och väckte mig så jag sa att jag ville sova vidare och att jag kunde ringa sen när jag hade sovit färdigt. Men sen ringde dom igen så det var bara att gå upp.
Vi skulle göra marsipanfigurer och så här blev resultatet av det som barnen gjorde.

Wilmas marsipanfigurer

Tildes marsipanfigurer

Fannys marsipanfigurer

Måste säga att jag är en stolt moster. Dom är så otroligt duktiga på att modellera i marsipan. Dom har sån fantasi och går verkligen in för det dom gör. Får se hur lång tid det tar innan dom äter upp alla sina figurer.

Inga kommentarer: