måndag 27 december 2010

23e December

Jag och Wilma åkte som vanligt in till A6 dagen innan julafton. Vi kom dit kvart över 10 och redan då var det mycket folk. Sen blev det bara mer och mer. 

 Wilma var mycket nöjd med alla sina julklappar och jag hade också hittat alla mina sista klappar.
Vet inte hur Wilma lyckades ta sönder sin påse i båda handtagen när hon bar sin påse.
Efter A6 åkte vi till Ica Maxi och handa det sista. Skulle bara springa in på toaletten innan vi åkte hem.
Sen när vi har åkt en bit från Maxi så ringer det från dolt nummer till min mobil. Wilma svarar eftersom jag kör. Sen säger Wilma till mig att det är någon i telefonen som undrar om jag har varit på Ica Maxi.
Då slår det mig att jag har glömt min väska inne på toaletten. Det var inte någon som jobbade i affären som ringde utan det var två privatpersoner. Så jag säger till Wilma att hon ska fråga vart jag ska möta dom. Sen lägger dom på och så säger Wilma att jag ska ringa dom när jag har kommit tillbaka till affären.
Men det var ju inte så lätt eftersom dom hade DOLT NUMMER!!! PANIK!!!!
Men sen när jag kommer fram så möter jag dom i ingången. Såg att det var min väska som dom gick och bar på. Sån jävla tur att det var två snälla människor som hittade den!!! Jag tackade dom hur många gånger som helst. Det var två tjejer i min ålder som hade hittat väskan. Hade kollat upp vad jag hette och sen hittat mitt nummer på nummerupplysningen. Hur snällt som helst!!!!


På kvällen var det uppesittarkväll hos Madde. Denna jultårtan fick jag av Intersport eftersom jag har handlat så mycket där i år. Så den blev ju perfekt till fikat. När vi skulle hem sen så glömde jag min väska IGEN!!
Fast nu var den ju bara kvar hos Madde men ändå....Va glömsk jag har blivit!!!!

Inga kommentarer: