tisdag 28 december 2010

Hantlar

Jag och Johan var inne på mellandagsrean i söndags. Johan köpte sig en massa kläder och jag köpte mig ett par 3 kilos hantlar. Vi hittade tyvärr inget som var på rea!!
Till mitt nya wii spel så var det många övningar med hantlar och eftersom jag ska bli fit till sommaren så slog jag till med ett par. Fick ju presentkort av pappa på A6. Så det var ju en perfekt grej att köpa :)
Körde ett pass som hette over body idag. Som fokuserade på överkroppen. Mest axlar och armar.
Körde en timme och den sista halvtimmen var Fanny med och gympade men hon körde ju såklart utan vikter men det var jobbigt ändå tyckte hon! Riktigt bra pass och man körde verkligen slut på all kraft i armarna.
Under tiden vi gympade så bakade Wilma och Tilde scones med rågsikt istället för vetemjöl. Blev mycket godare än vanliga tycket jag!

Inga kommentarer: