torsdag 9 december 2010

Julklappar

Har slagit in alla julklappar som jag köpte i Stockholm. Känns så skönt att jag nästan har köpt klart alla julklappar. Blir inte så stressigt som det har blivit alla andra år. Brukar köpa dom flesta julklapparna den 23e December. Men nu har jag bara några enstaka paket kvar!!

 Köpte en väldigt praktiskt "julklappssäck" eller vad man kan kalla det i Stockholm.

La i alla mina julklappar i den och den blev nästan full!! Trodde knappt att jag skulle fulla hälften av påsen eftersom den är så himla stor. Tänkte nästan att det hade räckt med den storleken som Jennie köpte men det var tur att jag köpte den stora. Längtar verkligen till julafton så jag får se vad alla tycker om mina julklappar.
Har väl blivit lite mer vuxen nu för jag ser fram mer emot att ge bort julklappar än att få.
Men det är ju såklart väldigt roligt att få julklappar också. Men det var ju betydligt viktigare när man var mindre.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm, julklapparna ska väl ligga i tomtens säck :O eller?