söndag 29 november 2009

1a advent



Nu va det äntligen 1a advent..har bakat i flera veckor nu.



När jag tog bort det guldiga foliet så upptäckte jag att det vara en kork kork. Jag har ju inte ens en vinöppnare. Så Jennie fick åka hem och hämta sin.



Emma och Daniel kom och firade med oss.
Både jag och Jennie fick en jätte fin blomma:)



Jag och Andreas. Vi drack glögg och hade det mysigt:)



Jennie Pennie..



Emma och Daniel.
Daniel tar ett stort bett i sin lussebulle!!



Här visar jag upp mina godsaker:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha..Guuud vad jag skrattar när jag ser bilden på daniel med lussebullen.. hahahahaha.. Det blev ju en riktigt lyckad kväll !!!

Innapingpong sa...

Åh va fint du bakat!!! Nu känner jag ju mej jättelat som inte gjort NÅNTING!!!!!
Kram på dej - ses i morron!

Veronicas bakblogg sa...

Tack:) Hahaha..du hinner nog..det är ju bara den 1a december..det är ju låångt kvar till jul...risken är stor att man hinner äta upp allt innan jul om man börja baka för tidigt:P