söndag 15 november 2009

Huseby



Jag, mamma och Tilde åkte först till Växjö och gick på stan där. Tilde glömde sin väska i bilen men hon skulle handla på ändå. Det var mycket som hon ville ha. Det som hon blev mest nöjd med var en lila termos med Mimmi på. Den satt hon och beundrade hela vägen hem. Jag köpte mig ett par riktigt varma vantar, 2 olika muffins formar, en röd diskborste nu till julen. Jag köpte även en ny adventsljusstake. Inte sån man har i fönstret utan en sån där man tänder ett ljus varje söndag. Sen köpte jag en grej till Andreas också:)

Sen när vi var framme i Huseby var det hur mycket folk som helst. Det fanns inte ens lediga parkerings platser. Vi fick ställa oss lite längre bort. Både Tilde och mamma köpte godis men jag köpte bara en glögg. Är inte så förtjust i glögg men denna var faktiskt riktigt god:)



På julmarknaden fanns det en kör som sjöng låtar som folk önskade. Det roliga var att hela kören var i en låda och man såg bara deras huvud som stack upp ur hål på ovansidan. Bilden blev tyvärr lite mörk.

Inga kommentarer: