tisdag 24 november 2009

Dans uppvisning



I lördags hade Wilma dansuppvisning!! Hon är såå duktig och jag blir så stolt när jag ser henne dansa:)
Bilden är tyvärr lite mörk men dom var jätte fina i sina guldiga leggings.
Efteråt gick vi hem till mig och hade lite provsmakning på godiset som jag har bakat. Barnen åt upp all knäck så det får jag baka om. Sen kom också Daniel förbi en sväng och provsmakade han också.
Vi hade en liten röstning om vilken tryffel som var godast. Alla barnens röster gick till vit chokladtryffel med vanilj. Men det som gick bäst hem hos oss vuxna var marianne tryffeln.
På kvällen var vi ute och dansade till Blender. ALLA var där och det var en riktigt trevlig kväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va syynd att jag inte kunde gå.. Det är såå kul och kolla på alla som dansar...