onsdag 4 november 2009

Jag och Jennie



Idag så fixade jag ett räkneverk på min blogg och jag löste det helt själv med alla koder och allt.
Jag blev helt förvånad att jag kunde re ut det jag som inte kan något om datorer.
Sen skulle Jennie också fica det och det blev lite fel. Så jag hjälpte henne med hennes blogg också.
Inte visste jag att jag hade såna dålda talanger. Haha.

Jennie är ju min bästa vän som säkert alla vet och vi har känt varandra i evegheter typ.
Hon hade hittat en gammal dagbok och hon har lovat att jag ska få läsa den. Ska blir så himla kul:)
Vi har varit med om en massa roliga saker.
Som när vi smög runt på alla killarna på campingen..haha och en gång när vi sov i Jennies husvagn fick vi för oss att det var någon som klippte gräset utanför mitt på natten och vi hörde verkligen att dte var någon i förtältet. Så vi ringde på förstärkning. Men det var ju bara kylskåpet som lät..hahaha.
I Falkenberg har vi alltid kul! Plockar giftigare bär och äter dom och sen kräks.
Cyklade ut till en ö i saltvatten med våra cyklar. Sen talade våra pappor om för oss att det inte var den smartaste idén. Sen genade vi över en lite bor med cyklen och sen på nåt sätt får Jennies cykel en smäll och börja låta som en moped när vi skulle cykla iväg....

Vi åkte ju upp till Stockholm när vi sprang tjejmilen och vi skulle minsann ta en cider till maten och när vi nästan hade druckigt upp dom och vi var och hämatde efterätt var det någon som ahde tagit bort våran dricka. Så vi fick två nya. Vi var såååå fnittriga när vi gick på stan sen. Sen satte jag mig i en nässelbuske 5 min innan starten. Vilken helg!!!

Vi har alltid så kul ihop. Bra vänner växer inte på träd!!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Va sööööt du är!!! Blir helt varm i hjärtat <3
Ja herregud vad mycket skoj vi har varit med om.. JA du kommer nog garva ihjäl dig.. Kill tjusaren Jennie! hehehe..

Veronicas bakblogg sa...

Så bra:) Jaa killtjusaren Jennie...men det är det ju fortfarande..haha