fredag 27 november 2009

Julskinka!!



Igår var jag och Jennie och tränade och så kul har jag nog aldrig haft när jag har åkt bil.
Hade något suttit med oss i bilen hade dom nog trott att vi var påverkade av något.
Lika flummiga när vi åkte dit som när vi åke hem.
Jennie är ju en lite crazy driver som alla vet!! haha. Vi körde i stora gropar och stannade mitt i rondeller och träffade även på farbror Polis.
Det är lite konstigt att jag inte har träningsvärk i magen så som vi skrattade igår.
Satt och tänkte på det idag när jag jobabde och det var svårt att hålla tillbaka skrattet.
Vi var också och handlade på ica och där lurade jag på Jennie julskinka för 45 spänn!!
När vi gick förbi charken kunde jag bara inte hålla mig. Var bara tvungen att köpa julskinka!!
När vi skulle betala tog jag en julkalender också och Jennie blev så avundsjuk på mig för hon vågade inte vara så barnslig som mig och ta en hon med. haha
Så när jag hade gjort klart pappas två cheesecakes så satte jag mig i soffan och åt en macka med julskinka på. MUMS. Så kollade jag på "pernillas jul" som jag hade spelat in. Hade riktig julstämning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha..Jag har inte heller ont i magen idag faktiskt.. Men det var en rolig liten tripp.. Speciellt i charken med.. hahahaha.Hur mkt får man? hahahaha

Veronicas bakblogg sa...

Hahaha..ibland tänker jag inte så bra....hahaha...hon baar skrattade åt mig och sa att man fick hur mycket man ville..haha

Erik kanske ;) sa...

hahah låter som en rolig åktur dedär;) de får nu allt göra om:D o mer galen körning;)haha :D
förresten tänk va gamla ni kommer bli nu efter allt skratt hahhaha