måndag 2 november 2009

Då var det gjort!

Fick ett samtal från mamma att jag skulle komma på en gång och ta vaccinet mot svininfluensan.
Så jag ringde till Madde för jag ville absolut inte åka dit själv.
Jag är livrädd för sprutor. Det och spindlar är det värsta som finns!
Bara skakade och svettades när jag satt i rummet och såg när Madde fick sprutan för jag visste att det snart var min tur.
Men det gick bra. Det stack till men det gick fort över. Var fortfarande helt skräckslagen för man har hört så mycket bieffekter.
Det sticks lite när man rör armen. Men hoppas verkligen att det har gått över tills imon.
För då ska jag träna.
Vi får väl se om jag börjar gå baklänges om 10 dagar som jag såg att en tjej gjorde som hade fått vaccinet.

3 kommentarer:

Andreas sa...

Var ju tur att det inte var så farligt i alla fall då!
Känns ju bra för oss andra som inte har tagit det än ;)
Du kan väl tala om om du börjar gå baklänges, då kanske man ska överväga att inte ta det! :P

Anonym sa...

hahahahahahahahahaha.. Få hoppas på att du inte går baklänges om några dagar. Det hade ju sett för roligt ut.. hehehehe..
Eller så kanske det växer ut en knorr på dig? vem vet? hehe

Veronicas bakblogg sa...

Jaaa man har ju ingen aning om vad som händer. Jag ska meddela er om jag börjar gå baklänges eller om det växer ut en knorr där bak...hahaha