lördag 26 december 2009

23e december


Jag och Wilma åker alltid till stan dagen före julafton. Det är en mysig tradition:) Sen när vi kommer hem så slår vi in alla julklappar som vi har köpt. Vi åkte rätt tidigt på morgonen så vi skulle slippa åka runt i evigheter och leta parkeringsplats. Vi hittade alla julklappar till slut. Jag letade i varenda affär efter en pulka. För det vore ju kul att åka lite pulka med barnen nu när det är så mycket snö för en gångs skull. Men pulkerna var SLUT i varenda affär:( Sen när vi kom till ICA Maxi så tänkte vi vara smart att handla med sån där själv scanning för dte går ju lite fortare. Men när vi nästan var framme så hade hela själv scannings systemet blivit överbelastat...så dom var tvugna att sköta det manuellt:(
Sen när vi hade betalat så skulel jag bara gå på toa innan vi åkte hem. Men då funkade ju inte lyset på någon toa. Så jag fick sitta där inne med dörren öppen. Wilma stog och höll dörren på glänt så jag kunde se lite.
Sen när vi kom hem så hade vi ju jätte gott om tid innan vi skulle vara hos Madde och ha uppersittakväll.
Men det tog lite längre tid än vad vi hade beräknat. Vi kom typ en halv timme försent. Men det var en kul dag tillsammans med Wilma!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha vilken dag!! Tur att Wilma var med dig så du slapp o sitta i mörkret på toan.. hahhaa..