måndag 28 december 2009

Juldagen!


Idag var vi hos Madde och åt rester. Sen spelade jag och barnen det nya Wii spelet som jag hade köpt till dom. Wii sport resort var det. Det var jätte kul och det fanns många spel.
Det blev måååånga skratt för man ser ju lite rolig ut när man gör vissa rörelser..haha
Sen kom Andreas och hämtade mig för vi skulle åka till Tranås med Tobias och Niklas i halkan.
Det var Blender som spelade..det bästa bandet!!!!
Vi hade en massa roliga samtals ämnen på vägen upp...mycket tankar och funderingar.
Vi frågade 118 800 lite frågor under kvällen....på det sista sms:et jag skickade fick jag svaret på min fråga och en glad smilegubbe..det var trevligt:) Jag och Niklas var dom enda som drack så vi delade på två cider.
När vi hade druckit halva cidern så bytte vi så vi fick en ny smak...men när jag fick den cidern som Niklas hade druckit ur så var det något vitt pulver på ovansidan av burken såg det ut som...haha...har ingen aning om vad det var...men det var lite roligt. Det blev mycket skratt på vägen dit i alla fall:)
Vi kom dit vid halv 11 och då var det kö in...har aldrig varit med om att det har varit kö så sent.
Det var många unga där så det var väldigt trevligt, även några från buggen var där:)
Det var väldigt mycket folk där men det var inga problem att dansa på dansgolvet. Det är inte kul om det är för mycket folk så man knappt kan bugga.
Sen när vi åkte hem så var jag så trött så jag somnade..så dom hade nog det väldigt lugnt och skönt i bilen.
Sen väckte dom mig när vi var i Jönköping för dom skulle äta på max. När vi hade ätit och skulle gå tillbaka till bilen så ramlade Tobias precis när vi hade kommit ut...hahaha..det såg kul ut!
Vi var hemma vid 4 tiden eller nåt sånt tror jag...så det blev väldigt sent innan man fick krypa ner i sängen

Inga kommentarer: