tisdag 8 december 2009

Cupcakes



Idag var det min tur att ha fikat på jobbet och denna gången fick det bli cupcakes:)

Nu har jag jobbat i ca en månad. Tiden går så himla fort. Tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir känns det som.
Nu har jag varit förkyld i en vecka!! I helgen kunde jag nästan inte prata men idag börjar det äntligen kännas lite bättre i halsen!! Så imon satsar jag på att börja träna igen:)
Lääängtar hur mycket som helst till helgen när jag och Jennie ska åka upp till Skinnskatteberg och sen dansa i dansbandskampen på lördag. Jag kommer ihåg när vi bokade biljetterna i oktober och det kändes som det var så lång tid kvar. men tiden har bara flugit iväg. Kommer ha sååå kul i helgen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är helt sjukt !! käändes som en evighet när vi bokade biljetterna.. och nu är det bara några dagar kvar..ska bli super skoj.. paaaarty paarty!!!!