tisdag 15 december 2009

Tisdag

Denna dagen började så bra...fick min älsklings mat till middag!!!!
Sen vid 10 över 4 så hittade jag en mutter som var sne gängad:(:( Det betyder att jag måste börja kontrollera alla igen NOGA. Det var redan hur bråttom som helst med starthaksbryggorna och nu tar det ännu längre tid att göra dom. USH. Så nu får jag väl jobba över ännu mer om vi ska hinna klart.
Gick hem lite efter 6 idag och sen när jag körde hem så kom jag till en korsning där jag hade väjningsplikt så jag skulle sakta ner bilen. Men bilen bara kanade. Gick inte få stopp på den så jag körde ju rakt ut i vägen. Som tur var kom det inga bilar men hjärtat slog otroligt fort.
Sen kom jag hem och bytte om för att sedan åka och träna. det snöade lite på vägen dit.
Halv vägs dit så gick torkabladet sönder på bilen. Eftersom det snöade så var jag tvungen att sätta på den ibland och det bara skek om rutan...så jag fick köra det mesta med lite sämre sikt.
Men sen på gymmet så gick det hyfsat bra. Men dte var en som fasnade med skon i pedalen. Det gick inte få bort den. Dom försökte med skruvmejslar och allt. Men dom fick väl loss den till slut antar jag.
Det var så himla mysigt på gymmet idag. Det var massa julpynt så det blev ändå en bra avslutning på dagen:)

2 kommentarer:

Innapingpong sa...

Tur att dan slutade bra iaf.....!!! Nu blev man ju lite nyfiken - vilken är din älsklingsmat då???? Kram - ses i morron!

Veronicas bakblogg sa...

Min älsklingsmat är nog lite annorluna....fläsk med skale potatis och vit sås...skale potatis är när man kokar potatisen med skalet på!